A nagy igazság: minden kampánynak szükséges egy jó landing oldal.
MIÉRT?
Azért mert a látogató csak a te termékedre, vagy szolgáltatásodra koncentrál az oldalon. Ez pedig megkönnyíti az értékesítést.
Az online marketing egy meghatározó eleme. Általában egy olyan oldal mely a weboldalad részét is képezheti. Több célja lehet: például a látogatók vásárlásra ösztönzése, hírlevél feliratkozók számának növelése, stb. Fontos, hogy ügyfélszemszögű legyen. Fő célja, elérni, hogy elnyerje a látogató bizalmát, és megvásárolja az általad kínált terméket, vagy szolgáltatást. Ez is egy landing oldal!
A weboldalad a termékeid, vagy szolgáltatásaid teljes palettáját tartalmazza, valamint a cégeddel kapcsolatos fontos információkat. A márkád bemutatására szolgál.
Ezzel a szemben a landing oldal egy adott célra, termékedre, vagy szolgáltatásra koncentrál. Azaz a célja a termék megismertetése, és értékesítése, vagy akár a feliratkozók számának növelése.
A webshop az összes termékedet, és szolgáltatásodat egyszerre, egy helyen mutatja be.
Ha viszont van egy „csali” terméked, amivel több ügyfelet szeretnél bevonzani, vagy van egy szezonális terméked, amire csak egy adott időszakban van kereslet, akkor inkább érdemes landing oldalt előnyben részesíteni.
Hegedűs Anett vagyok, webdesigner-grafikus. Kisvállalkozásoknak készítek olyan landing oldalakat, melynek design elemeit, és szövegét a kampány célcsoportjához igazítom. Ezért nem szükséges, hogy pontosan illeszkedjen a céges arculatodhoz, vagy a weboldaladhoz. Ugyanakkor képezheti a weboldalad részét is. Ez a te egyéni döntésed, és természetesen függ a kampány jellegétők is.
Ha november 10-ig megrendeled nálam a landing oldalad, ajándékba kapsz tőlem egy, a kampányodhoz illő, figyelem felkeltő 1 oldalas Facebook, és Instagram poszt képet. Ha ezt posztolod a közösségi oldalaidon, segítségével látogatóidat a kész landing oldaladra irányíthatod.
Időpontegyeztetés után, max. 60 perces ingyenes konzultáció során megbeszéljük hogy pontosan miben lehetek a segítségedre. Az információk alapján elkészítem a személyre szabott árajánlatot.
Ha további kérdés merül fel, a megbeszélt kapcsolattartási csatornákon kereslek.
Ez azért fontos, hogy minél pontosabb ajánlatot tudjak adni.
Amennyiben elfogadod az árajánlatomat, elkészítem az együttműködésünk alapját képező szerződést. Aláírás előtt elküldöm neked, hogy alaposan át tud nézni.
A szerződés aláírásakor a szerződésben szereplő végösszeg 30%-át kérem előlegként.
Mielőtt elkezdeném a kivitelezést tartunk még egy online konzultációt, ahol a legkisebb részletig egyeztetjük a projektet. Meghatározzuk a márka üzenetét.
Ez nagyon fontos, hogy olyan terméket kapj, ami az elképzeléseidnek maximálisan megfelel.
Közben rendszeresen tartjuk a kapcsolatot email-ben, vagy szóban.
Amennyiben minden az előzőekben meghatározott lépések szerint halad, a szerződésben meghatározott időpontban átadom a kész projektet. Ha közben olyan ad hoc helyzet adódik, ami megváltoztatja a tervet, akkor minden esetben egyeztetünk.
A kész projekt átadása, és elfogadása után kérem a szerződésben meghatározott végösszeg utolsó részletét.
Ez attól függ, hogy mennyi információ van meg előre. Például célközönség, az oldal célja. A cél lehet vásárlás, vagy feliratkozás stb. Rendelkezésre áll-e szöveg? Vannak-e kész design elemek, képek?
A fentieket figyelembe véve, nagyjából 1-2 hét az elkészülési idő, amit az online konzultáció, és a szerződéskötés előz meg.
Most egy LANDING OLDLALT olvastál. Ha sikerült meggyőznöm arról, hogy engem bízz meg a landing oldalad elkészítésével, akkor ez az oldal egy jó referencia!